Svaren på Frågestunden

Här kommer då svaren på frågestunden!
 
Malin:
 
Hur gammal är du egentligen? - 14, fast blir 15 i November
Hur lång är du? - Ingen aning, kanske 1,70? ^^
Vilken färg har din tandborste? :D <3 - Haha, ljusgrön & vit :P<3
 
Ella:
 
Läser du många bloggar? - Inte så jätte många, kanske 4/5 stycken :)
Varför började du blogga? - Haha, vet inte riktigt, kände det för det just då och sen när jag fick min Macbook så blev det roligare :D
 
emma (ser du detta kommentera din blogg då du inte gjort det när du ställde fråga):
 
Vilka bloggar läser du? - Mina vänners bloggar, ponnysanning, dressyrmupparna, johannagrant, kissie, tyra, kenza osv ^^
Bästa bok? - Bara inte du :)
Bästa film? - Pirates of the caribbean :D
Skola du går i? - Vartoftaskolan
 
Lina T:
 
Hur gammal är du? - 14, blir 15
Bästa djuret? - Häst
Har du några husdjur? - En hund
Bästa du vet? - Att vara lycklig & göra något riktigt rolig med mina vänner
Chips/choklad? - Båda
 
Alice:
 
Vem ser du upp till? - Mina föräldrar
 
Kajsa:
 
Vad vill du gå för linje sen? ;) - Vet inte riktigt, kanske företag
om jag var en flodhäst skulle jag..? - Baaada :D
om jag var (kajsa) jag :P skulle jag..? - Haha, hålla på med håret hela tiden! Love your hair! :*
Favorit flingorna? - Kelloggs ;)
puss hej!<3 Puss!
 
Lisa Mellert:
 
Vilka firade du nyår med? :) - Kajsa, Sofia, Moa, Anna, Malin, Jossan, Lina, Tilda, Hugo, Jacob, Nils, John & Jesper :)
Vem fick din nyårskyss? :) - Sofia
Are u in loove? ^^ - Haha nej inte just för tillfället :P
Din senaste crush? :) - Hampus M ^^
Kram! 
Hjälp mig även upp på topplistan!
 

TACK för alla frågor! Hoppas ni fick svar på det ni ville! :D Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback